Успішна компанія та співробітники: як ними стати?

Досить гостре питання, яке обговорюється постійно. Сьогодні існує величезна кількість літератури, вебінарів і маса інших корисних джерел, які нам розповідати про те, як знайти роботу, як стати успішним та як просувати свою компанію максимально продуктивно. Про це нам вирішив написати один з представників IT — компанії по працевлаштуванню Jooble.

Справжній успіх — справа не з легких. Ні для кого не секрет, що успіх з неба не впаде та його можна досягти тільки за допомогою величезних старань, які займають багато часу, сил, нервів і навіть здоров’я. Я хочу привести 4 основих пункти для досягнення успіху, які допоможуть стати більш успішним у тій чи іншій сфері. Нижченаведені пункти впливають на успіх як співробітників, так і компанії в цілому.

1.Чесність

Багато компаній або окремі працедавці прагнуть обдурити в першу чергу своїх співробітників і колег. На жаль, але і така політика зустрічається, коли мова йде про зовнішньоекономічну діяльність. Як мінімум, якщо Ви володієте компанєю, Ваші співробітники повинні бачити прозорість Вашого бізнесу, тільки у цьому випадку Ви отримаєте у відповідь аналогічну реакцію: чесне виконання своїх обов’язків перед собою та керівництвом. Аналогічно це стосується працівників: такі люди заслуговують більшої поваги та схильні до швидкого кар’єрного зростанню.

2.Систематичність

До цього пункту можна дописати сталість. Якщо Ви день у день будете робити щось якісно, ставити перед собою певні завдання для виконання, то незабаром з’явиться відчуття того, що Ви стали більш успішним. Дане відчуття буде грунтуватися не на Ваших фантазіях, а на реальності. Але для цього потрібно багато терпіння, тому що це найскладніше — постійнійне  вдосконалення в одній справі.

3.Інноваціі

Без нових ідей, на жаль, Ви не зрушитесь з місця. Потрібні свіжі ідеї, нові співробітництва, об’єднання, ново-запрошені фахівці, щоб просувати Ваш бренд на більш високий рівень.

4.Повага

Дуже важливий фактор, який розділяє велику значимість з чесністю. Необхідно поважати керівництво, своїх підлеглих та колег по роботі. Якщо керівництво не буде цього робити, ніхто не захоче працювати. Навряд чи такі кервіники зможуть знайти собі постійних співробітників. Теж саме стосується працівників: неповага до начальства швидко зможе позбавити Вас посади та остаточно зіпсує Вашу репутацію.


Комментарии:

Оставить комментарий

Перейти к верхней панели